بیانیه رئال مادرید علیه صحبت‌های جنجالی آنچلوتی

بیانیه رئال مادرید علیه صحبت‌های جنجالی آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر  صحبت های کارلو انچلوتی در مورد انصراف رئال مادرید از جام جهانی باشگاه های 32 تیمی به شدت جنجال ساز شده بود.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی در گفتگو با رسانه های ایتالیا مدعی شده بود که رئال مادرید از جام جهانی باشگاه های 32 تیمی در سال َآینده انصراف داده است، مسئله ای که هواداران بارسلونا را امیدوار کرده بود چرا که اگر رئال از این تورنمنت کنار می کشید، بارسلونا می توانست به عنوان نماینده اسپانیا جایگزین رئال شود و در کنار اتلتیکو به مسابقات برود.

در حالی که همه در ساعات اخیر از این تصمیم عجیب رئال مادرید شگفت زده شده بودند، باشگاه رئال اعلام کرد که صحبت های آنچلوتی، موضع این باشگاه را نشان نمی دهد. بیانیه رئال مادرید بدین شرح است: "باشگاه رئال مادرید اعلام می کند که هیچ ابهامی در مورد حضورش در جام جهانی باشگاه های جدید زیر نظر یوفا وجود ندارد و باشگاه ما با افتخار و انگیزه ای بالا مطابق برنامه قبلی در این تورنمنت شرکت می کند تا میلیون هوادار را با کسب جامی جدید، خوشحال کند."

خود آنچلوتی نیز در بیانیه ای از صحبت های قبلی خودش عقب نشینی کرد:"در مصاحبه ای که با نشریه ال جورناله داشتم، صحبت هایم در مورد جام جهانی باشگاه ها به درستی تفسیر نشد. به هیچ وجه هدفم انصراف از تورنمنتی نبود که فرصت خوبی برای باشگاه رئال مادرید است تا برای جامهای بزرگ بجنگد."

جام جهانی باشگاه های 32 تیمی خردادماه سال آینده در امریکا برگزار می شود. این مسابقات با حضور نمایندگان شش قاره هر چهار سال یک بار برگزار می شود. بارسلونا به علت نتایج ضعیف چهار سال اخیر، سهمیه حضور در مسابقات را به دست نیاورده است. 

4125