ستاره‌ای که از نظر آنچلوتی غیرقابل فروش است

ستاره‌ای که از نظر آنچلوتی غیرقابل فروش است

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر استعداد ترکیه ای و نوزده ساله رئال مادرید، در رقابت های یورو 2024 و در بازی اول خود یک گل دیدنی مقابل تیم ملی گرجستان به ثمر رساند و توجه ها را به خودش جلب کرد.

به گزارش فوتبالی ، او که در تابستان گذشته از فنرباغچه به رئال مادرید پیوسته است، در فصل اول حضورش در رئال مادرید نتوانست آن طور که باید و شاید فرصت هایی برای بازی کردن به دست بیاورد چرا که مدت زمان زیادی را مصدوم بود. البته او در بازی های اندکی که حضور داشت عملکرد خوبی از خودش نشان داد و در امر گلزنی هم موفق بود.

به نقل از روزنامه مارکا، با وجود این که پیشنهاد هایی از باشگاه های مختلف برای خرید قرضی آردا گولر وجود دارد، اما کارلو آنچلوتی معتقد است که آردا گولر باید در رئال مادرید بماند و آنچلوتی می خواهد در فصل آینده از او بیشتر استفاده کند. در حقیقت کارلو آنچلوتی و مدیران باشگاه رئال مادرید اعتقاد دارند که گولر در آینده ای نه چندان دور می تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود.

تیم ملی ترکیه امشب از ساعت 19:30 در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی پرتغال می رود و باید دید که آردا گولر در این بازی چه اوضاعی خواهد داشت.

1470