عکس؛ آنچلوتی با سیگار برگ در جشن قهرمانی رئال مادرید پس از فتح پانزدهمی

عکس؛ آنچلوتی با سیگار برگ در جشن قهرمانی رئال مادرید پس از فتح پانزدهمی

پایگاه خبری فوتبالی - جشن قهرمانی رئال مادرید پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا در حال برگزاری است و بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید به میدان سیبلس شهر مادرید رفته اند تا این جشن را برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید شب گذشته برای پانزدهمین بار در تاریخ خود موفق شد قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. کارلو آنچلوتی مهارت بالای خود را در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد و برای پنجمین بار به عنوان سرمربی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هم به شکل نمادین از سیگار برگ استفاده کرد. در حقیقت او چند لحظه ای سیگار برگ را به همراه عینک دودی مورد استفاده قرار دارد تا عکس یادگاری بگیرد. آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا هم همین کار را انجام داده بود و حالا دوباره این کار را کرده است. او در سال 2022 هم پس از قهرمانی در لالیگا این حرکت را انجام داده بود و به نظر می رسد که این حرکت در حال تبدیل شدن به یک رسم برای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در جشن های قهرمانی است.

رئال مادرید حدود سه هفته پیش جشن قهرمانی خود در لالیگا را در شهر مادرید برگزار کرد و حالا جشن قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کند.

1470