برنامه بارسلونا برای جذب 4 بازیکن در تابستان پیش رو

برنامه بارسلونا برای جذب 4 بازیکن در تابستان پیش رو

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا برنامه دارد تا علی رغم بودجه محدود خود، در تابستان پیش رو، 4 بازیکن را به ترکیب خود اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، انتظار می‌رود که بارسلونا بیشتر شاهد بازیکنانی باشد که باشگاه را ترک می‌کنند تا اینکه پذیرا بازیکنان جدید در ترکیب خود باشد و برای انجام خریدهای احتمالی، نیاز به فروش ستارگان خود دارد. مارکوس آلونسو و اوریول رومئو، به شدت به خروج از بارسلونا لینک شده اند. آلونسو در ماه ژوئن بازیکنی آزاد خواهد بود، احتمال این مدافع چپ اسپانیایی به اتلتیکو مادرید وجود دارد. رومئو نیز مایل است تا از بارسلونا جدا شود و پس از تنها یک فصل در این تیم، به خیرونا بازگردد.

در حال حاضر، محتمل است که بارسا در دو بخش، به تقویت ترکیب خود بپردازد؛ هافبک میانی و بال چپ. به نقل از رسانه اسپرت، بارسلونا تنها در نظر دارند تا در این دو بخش تیم خود را تقویت کند و میلی به خرید بازیکنان در دیگر بخش‌ها ندارد. آن‌ها همچنین در نظر دارند تا پس از اتمام قرارداد قرضی ژائو فلیکس و ژائو کانسلو، این دو را نیز در باشگاه نگه دارند. دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، به طور ویژه بر روی تمدید قرارداد این دو بازیکن پرتغالی کار می‌کند.

2102