تایید علاقه ستاره پرتغالی به انتقال به بارسلونا توسط ژائو فلیکس

تایید علاقه ستاره پرتغالی به انتقال به بارسلونا توسط ژائو فلیکس

پایگاه خبری فوتبالی – ژائو فلیکس، هم وطن برناردو سیلوا، این مسئله را فاش کرد که این ستاره پرتغالی به انتقال به بارسلونا علاقه نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، در میان حجمه زیاد شایعات که حول احتمال انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا جریان دارد، تایید شدن علاقه او به تیم کاتالانی توسط ژائو فلیکس، تنها شعله این شایعات را برافروخته تر کرده است. 

گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی، همواره از علاقه فزاینده سیلوا به انتقال به بارسلونا خبر داده اند و حالا ستاره فعلی آبی اناری‌ها، باز هم به این اخبار دامن زده شده است. در این بین باید به این مسئله نیز توجه داشت که این هافبک پرتغالی، بند فسخی به ارزش 50 میلیون پوندی را در قرارداد خود قرار داده که از تابستان پیش رو قابل فعال سازی خواهد بود.

ژائو فلیکس در مصاحبه اخیرش، درباره ادعای خود این چنین گفت:" من اگر یک روز به جای دکو قرار می‌گرفتم، بدون شک برناردو سیلوا را جذب می‌کردم. اجازه بدید که او جذب کنند. آیا بازی او را دیده اید؟ شخصیت او حتی بهتر هم هست. او از نسل ژائو کانسلو است، بازیکنان امروزی تا سن 36-35 سالگی دوام می‌آورند. او درباره شرایط اینجا از من سوال کرد، همچنین درباره آب و هوا، مشکلات مالیاتی و ... من به او گفتم که اینجا مکان مناسبی برای او خواهد بود."

2102