رسمی؛ ژائو فلیکس به بارسلونا پیوست

رسمی؛ ژائو فلیکس به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا بالاخره بمب تابستانی خود را به خدمت گرفت و ژائو فلیکس وینگر پرتغالی اتلتیکو را به ترکیبش اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو و بارسلونا برای انتقال قرضی ژائو فلیکس به توافق رسیدند و سایت لالیگا رسما این انتقال را تایید کرد. بازیکن پرتغالی در مورد انتقالش گفت :" خیلی خوشحالم که در این جا هستم. ویسکا بارسا."

بازیکن 23 ساله پرتغالی به عنوان جانشین فاتی و دمبله به بارسلونا ملحق شد و به نظر می رسد که از همین ابتدا به بازیکن فیکس بارسلونا تبدیل خواهد شد. قرارداد قرضی فلیکس بدون بند خرید خواهد بود و بدین ترتیب این بازیکن باید در پایان فصل دوباره به اتلتیکو برگردد.

ژائو فلیکس از عربستان و لیگ پرتغال نیز پیشنهاد داشت اما خودش خیلی دوست داشت که در بارسلونا بازی کند و بالاخره به رویایش دست پیدا کرد. این بازیکن مورد علاقه سیمئونه نبود و در شروع فصل حتی یک دقیقه هم بازی نکرده بود و در اردوی پیش فصل نیز حضور نداشت. ژائو فصل گذشته 20 بازی در اتلتیکو و 20 بازی در چلسی داشت که 9 گل و سه پاس گل ثبت کرده بود. بازیکن پرتغالی تا سال 2027 با اتلتیکو قرارداد دارد  اما حالا در بارسا این فرصت را دارد تا مسیر فوتبالش را زنده کند.

4125