نقل و انتقالات/ بند فسخ برناردو سیلوا به کام بارسلونا؛ باکایوکو در رادار لیورپول

نقل و انتقالات/ بند فسخ برناردو سیلوا به کام بارسلونا؛ باکایوکو در رادار لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – بند فسخ مناسبی در قرارداد برناردو سیلوا وجود دارد که باعث شده تا او در تابستان آینده بتواند به مقصد مورد علاقه خود یعنی بارسلونا بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، باهم چند خبر نقل و انتقالاتی روز دنیای فوتبال را مرور می‌کنیم:

برناردو سیلوا موفق شده تا بند فسخ 50 میلیون پوندی را در قراردادش بگنجاند و خواهان انتقال به بارسلونا در سال 2024 است. (Mundo Deportivo)

.

منچستر یونایتد فرصت جذب رایگان الغازی را دارد اما به انجام این معامله علاقه ای ندارد. با توجه به اینکه جیدون سانچو و آنتونی هر دو از ترکیب اصلی شیاطین سرخ دور هستند، اریک تن هاخ ممکن است به پییستری اعتماد کند، همچنین، الخاندرو گارناچو، برونو فرناندز و میسون مونت، هم می‌توانند در پست بال راست این تیم، ایفای نقش کنند. (The Athletic)

.

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، از توضیحات جدید درباره مذاکرات بر سر تمدید قرارداد، امتناع کرده است اما اصرار داشته که در باشگاه بسیار خوشحال است. (Nettavisen)

.

لیورپول تلاش می‌کند تا در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، یوهان باکایوکو، وینگر پی اس وی آیندهوون را به خدمت بگیرد. او در تابستان فرصت انتقال به برنتفورد را رد کرد. (Football Insider)

.

بارسلونا و رئال مادرید برای جذب فدریکو ردوندو، ستاره جوان آرژانتینی، باهم به مبارزه خواهند پرداخت. (Fichajes)

.

چالوبا ممکن است پس از شکست پروسه انتقالش در این تابستان، از ترکیب اصلی چلسی به طور کامل کنار گذاشت شود. او در روز آخر نقل و انتقالات، مورد توجه بایرن مونیخ و ناتینگهام فارست قرار گرفته بود. (Evening Standard)

2102