پاسخ محکم منچستر سیتی: برناردو سیلوا فروشی نیست

پاسخ محکم منچستر سیتی: برناردو سیلوا فروشی نیست

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی به تیم‌های خواهان برناردو سیلوا اعلام کرده است که این ستاره پرتغالی فروشی نیست.

به گزارش فوتبالی، سیتی با ارسال پیامی به پاری سن ژرمن و بارسلونا این موضوع را روشن کرده که هیچ قصدی برای فروش برناردو سیلوا در این تابستان ندارد. به نقل از فابریتزیو رومانو، سیتیزن‌ها آماده اند تا یک قرارداد جدید به سیلوا پیشنهاد بدهند. 

بارسلونا و پی اس جی به شدت خواهان جذب ستاره سیتی هستند، بازیکنی که هنوز دو سال دیگر با منچستر نشینان قرارداد دارد. قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره، می‌خواهد تا با ارائه پیشنهادی جدید، قرارداد او را تا سال 2026 تمدید کند تا مجبور نشود او را با قیمت کم‌تر در فصل آینده یا رایگان در سال 2025، از دست بدهد.

پپ گواردیولا پیش‌تر در اوایل ماه، اعلام کرد که آن‌ها تنها در صورتی که پیشنهادی در خور برای هر کدام از بازیکنانشان دریافت کنند، به فروش آن بازیکن فکر خواهند کرد. گزارش‌های قبلی حاکی از این بودند که پاری سن ژرمن، مارکو وراتی و جانلوئیجی دوناروما را در ازای برناردو سیلوا به سیتی پیشنهاد داده بود که این پیشنهاد مورد قبول سیتیزن‌ها واقع نشده است.

برناردو سیلوا یکی از مهره‌های تاثیر گذار منچستر سیتی در مسیر کسب سه گانه توسط این تیم بود و قطعا آبی‌های منچستر مایل نخواهند بود تا او را به این راحتی از دست بدهند.

در حال حاضر تمرکز گواردیولا و تیمش بر روی بازی سوپر کاپ مقابل آرسنال است که فردا ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

2102