پنج خرید بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023

پنج خرید بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023 هم در فوتبال اروپا به پایان رسید و به این ترتیب تیم ها آخرین تغییر و تحولات خود را برای شروع فصل جدید یعنی فصل 2023/24 انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در روز آخر پنجره نقل و انتقالاتی، دو بازیکن جدید یعنی ژائو کانسلو و ژائو فلیکس را به ترکیب خود اضافه کرد اما آبی و اناری پوشان به طور کلی در این تابستان خرید های دیگری هم داشتند.

بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023، ایلکای گوندوغان را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرد. قرارداد گوندوغان در پایان فصل 2022/23 با منچسترسیتی تمام شده بود و آبی و اناری پوشان او را جذب کردند.

در ادامه بارسلونا به سراغ اینیگو مارتینز رفت. بارسا این بازیکن را هم به صورت رایگان جذب کرد. قرارداد اینیگو مارتینز با اتلتیک بیلبائو به پایان رسیده بود. بارسلونا برای پر کردن جای خالی سرخیو بوسکتس، اوریول رومئو را از ژیرونا با مبلغ 3.7 میلیون یورو خریداری کرد. این هافبک دفاعی در ترکیب ثابت بارسلونا قرار گرفته است و عملکرد خوبی از خودش نشان داده است.

در روز آخر پنجره نقل و انتقالات 2023 هم بارسلونا ژائو کانسلو را به طور قرضی از منچسترسیتی به خدمت گرفت. آن ها ژائو فلیکس را هم به طور قرضی از اتلتیکو مادرید جذب کردند.

بارسلونا کم خرج ترین تابستان خود را پس از سال 2005 که در آن هیچ خرجی نکرده بود، پشت سر گذاشت.

1471