رسمی؛ ژائو کانسلو به بارسلونا پیوست

رسمی؛ ژائو کانسلو به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و منچسترسیتی رسما برای انتقال قرضی ژائو کانسلو تا 30 ژوئن 2024 به توافق رسیدند. بند خرید در این قرارداد وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا در بیانیه خود از فداکاری کانسلو تشکر کرده است چرا که این بازیکن با فداکاری مالی باعث نهایی شدن انتقال شده است و به رویای خود در مورد پوشیدن پیراهن بارسلونا دست پیدا کرده است. این بازیکن از تیم های مختلفی پیشنهاد داشت اما در نهایت ترجیح داد که راهی آبی و اناری پوشان شود.

کانسلو در دوران فوتبالش در تیم های بزرگ اروپا بازی کرده است. او در بنفیکا نامش را سر زبان ها انداخت که توانست با این تیم فاتح جام حذفی، و سوپرجام پرتغال شود. بعد از آن این بازیکن راهی والنسیا شد و سه سال در لالیگا تجربه اندوزی کند. اینتر و یوونتوس مقاصد بعدی او بودند که در سال 2019 بزرگترین گام دوران فوتبالش را داشت و راهی منچسترسیتی شد تا سه سال و نیم در این باشگاه بازی کند. وی در زمستان گذشته قرضی به بایرن مونیخ ملحق شد.

کانسلو توان حضور در هر دو جناح خط دفاعی را دارد. ژاوی در سبک بازی خود به مدافعان کناری اهمیت زیادی می دهد که حالا بالده و کانسلو در دو جناح می توانند به خنجری بر قلب مدافعان حریف تبدیل شوند و به نفوذ از جناحین کمک کنند. این بازیکن در صورت نیاز می تواند در خط هافبک نیز به بارسا کمک کند.

4125