رونمایی بارسلونا از شماره ژائو فلیکس

رونمایی بارسلونا از شماره ژائو فلیکس

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی پرکار بود و دو ستاره پرتغالی را به خدمت گرفت: ژائو فلیکس و ژائو کانسلو.

به گزارش فوتبالی، حالا بارسلونا از شماره جدید بازیکن پرتغالی رونمایی کرده است. این بازیکن که در بنفیکا شماره 79 ، در اتلتیکو شماره هفت و در چلسی شماره 11 را می پوشید، در بارسلونا شماره 14 را می پوشد که از زمان رفتن ممفیس دیپای خالی بود. شماره 14 در بارسلونا شماره بسیار خاصی است. در حقیقت هر چند که کرویف در دوران حضورش در بارسلونا شماره 9 را می پوشید اما او یکی از معروف ترین بازیکنان تاریخ است که شماره 14 را به تن می کرد. 

ژائو فلیکس در دو سال اخیر نتوانسته بود عملکردی مورد انتظار را داشته باشد. در حقیقت ژائو روز شنبه بدون شماره در بارسلونا معارفه شد اما در سایت لالیگا شماره 14 به او اختصاص یافته است.

در مورد ژائو کانسلو نیز هر چند که هنوز از شماره این بازیکن رونمایی نشده اما به نظر می رسد که شماره 2 که با رفتن سرجینیو دست خالی شده را به تن خواهد کرد.

بارسلونا پس از جدایی دمبله و فاتی تصمیم گرفت که فلیکس را با قراردادی قرضی و یک ساله از اتلتیکو بخورد .این بازیکن از عربستان نیز پیشنهاد داشت اما در نهایت به رویایش رسید و برای بارسلونا بازی خواهد کرد.