امیدواری ستاره بارسلونا به قهرمانی در لالیگا

امیدواری ستاره بارسلونا به قهرمانی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا موفق شد در هفته بیست و ششم لالیگا با 4 گل ختافه را از پیش رو بردارد و با یک بازی بیشتر به رتبه دوم جدول لالیگا صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از دلنشین‌ترین بازی‌های فصل برای هواداران بارسا، دیدار این هفته تیمشان مقابل ختافه بود. شاگردان ژاوی در تمام 90 دقیقه سوار بر بازی بودند و به خوبی توانستند برنامه‌های تاکتیکی خود را پیاده کنند. در این مسابقه رافینیا، ژائو فلیکس، فرنکی دی یونگ و فرمین لوپز برای کاتالان‌ها گلزنی کردند تا این تیم بتواند با یک بازی بیشتر از خیرونا، به رتبه دوم جدول صعود کند.

آن‌ها با یک بازی بیشتر، به اختلاف پنج امتیازی رئال مادرید رسیده‌اند. شاید جبران این اختلاف امتیاز، آن هم در رقابت با رئال مادرید آماده و سرحال، چیزی شبیه به غیرممکن باشد؛ اما بازیکنان بارسلونا تصمیم دارند تا هفته آخر به تلاش خود ادامه دهند.

بارسایی‌ها در پنج بازی اخیر، از 15 امتیاز ممکن 10 امتیاز به دست آوردند؛ به نظر می‌رسد خبر جدایی ژاوی در پایان فصل شوک مثبتی به بازیکنان تیم وارد کرده و آن‌ها انگیزه دارند تا آخرین روز این فصل برای موفقیت تیمشان بجنگند.

ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی بارسلونا یکی از بازیکن‌هایی است که امید زیادی به قهرمانی در لالیگا دارد. او که یکی از گلزنان تیمش در دیدار برابر ختافه بود، در پایان بازی اعلام کرد هنوز راه زیادی تا مشخص شدن قهرمان لالیگا باقی مانده و آن‌ها قصد ندارند به سادگی تسلیم شوند.

او در این باره گفت: «ما به تیم‌های بالانشین فشار آوردیم و اختلاف را کاهش دادیم. هنوز برای ناامیدی زود است، ما به قهرمانی در لالیگا امید داریم.»

رئال مادرید این هفته باید به مصاف سویا برود و هواداران بارسلونا امید دارند تا با توقف کهکشانی‌ها در این مسابقه، امیدهایشان برای دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا پررنگ‌تر شود.

1428