آمار ژائو فلیکس برای قانع کردن باشگاه بارسلونا کافی نیست

آمار ژائو فلیکس برای قانع کردن باشگاه بارسلونا کافی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس که در ابتدای کار خود در بارسلونا عملکرد خوبی داشت اکنون دچار یک افت شده است و عملکرد او در هفته های اخیر چنگی به دل نزده است.

به گزارش فوتبالی ، ژائو فلیکس در روز آخر پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته به طور قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست تا به نوعی به ژاوی هرناندز کمک کند تا در خط حمله دچار مشکل و کمبود بازیکن نشود.

ژائو فلیکس تا اینجای کار تنها سه گل در بارسلونا به ثمر رسانده است. این بازیکن در چهار فصل اخیر نتوانسته است بیش از ده گل در طول فصل به ثمر برساند و اکنون شرایط برایش به شکلی پیش رفته است که باشگاه بارسلونا برای نگه داشتن او قانع نشده است و با این شرایط پس از این که قرارداد قرضی ژائو فلیکس با بارسلونا پایان یافت، این بازیکن دوباره باید به اتلتیکو مادرید برگردد.

ژائو فلیکس در حال حاضر بیست و سه سال سن دارد. او از سال 2019 در خدمت باشگاه اتلتیکو مادرید است. فلیکس در فصل گذشته در مقطعی به طور قرضی در چلسی بازی کرد اما آبی های لندن هم برای خرید دائمی او قانع نشدند و به این ترتیب این بازیکن به اتلتیکو مادرید برگشت و سپس به بارسا قرض داده شد.

1471