عکس؛ ژائو و ژائو در پیراهن بارسلونا!

عکس؛ ژائو و ژائو در پیراهن بارسلونا!

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی بالاخره توانست خواسته دل ژاوی هرناندز را اجابت کند و دو بازیکن کلیدی را برای دو پست به خدمت بگیرد: ژائو کانسلو و ژائو فلیکس.

به گزارش فوتبالی، کانسلو که مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار داشت، در نهایت برای یک فصل به صورت قرضی پیراهن بارسلونا را به تن کرد. این بازیکن در نیمه دوم فصل گذشته به بایرن مونیخ رفته بود. کانسلو و بالده در دو جناح خط دفاعی قرار است که به کابوس حریفان بارسلونا تبدیل شوند. از سویی فلیکس که اختلافات شدیدی با سیمئونه داشت، در نیمه دوم فصل گذشته قرضی به چلسی رفته بود و در نهایت برای یک فصل قرضی راهی تیم کاتالان شد.  

بارسلونا عجله زیادی داشت تا در هر دو را معارفه کند تا این دو بازیکن پرتغالی در لیست ژاوی برای بازی مقابل اوساسونا قرار بگیرند. مراسم معارفه فلیکس و کانسلو امروز صبح منتشر شد. صفحه توییتر بارسلونا تصویری از این دو بازیکن با عبارت " ژائو و ژائو" منتشر کرده است. فلیکس در بارسلونا شماره 14 را به تن خواهد کرد در حالی که شماره 2 نیز به کانسلو رسیده است. به نظر می رسد که ژاوی از نقل و انتقالات انجام شده توسط مدیران تیمش راضی باشد چرا که با بازگشت اینیگو از مصدومیت، بارسا تقریبا در همه پست ها تقویت شده است.

4125