دو بازیکن پرتغالی راهی بارسلونا شدند؛ شمارش معکوس برای امضای قرارداد

دو بازیکن پرتغالی راهی بارسلونا شدند؛ شمارش معکوس برای امضای قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، قطعات ترکیبش را با دو ستاره پرتغالی تکمیل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ژائو کانسلو مدافع کناری منچسترسیتی با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بارسلونا خواهد شد. این بازیکن در کل تابستان منتظر بارسا ماند آن هم در حالی که پیشنهادهای دیگری داشت و حالا به هدف خود خواهد رسید و در تیم ژاوی نقش مهمی خواهد داشت. در سیستم ژاوی نقش مدافعان کناری و وینگرها خیلی مهم است و کانسلو با توان اضافه شدن به حملات می تواند یکی از بازیکنان مهم کاتالان ها در فصل جاری باشد. انتظار می رود که کانسلو در ساعات آینده وارد شهر بارسلونا شود و قراردادش را امضا کند.

از سویی ژائو فلیکس وینگر پرتغالی اتلتیکو مادرید نیز دقایقی پیش از مادرید به بارسلونا سفر کرده تا آماده تست پزشکی و امضای قرارداد شود. در حقیقت جدایی فاتی درها را به روی  فلیکس باز کرد. این بازیکن از عربستان و بنفیکا پیشنهاد داشت اما همیشه رویایش این بود که در بارسلونا بازی کند و به عنوان جانشین دمبله به بارسلونا ملحق خواهد شد. به هر صورت به نظر می رسد که بارسا با وجود تمامی مشکلات مالی توانسته ترکیب مطلوبی را برای ژاوی در فصل جاری آماده کند و به نظر می رسد که دو ستاره پرتغالی نقش مهمی در بارسا در فصل جاری خواهند داشت.

4125