دکو تایید کرد: بارسلونا به دنبال قطعی کردن قرارداد ستاره‌‍‌های پرتغالی

دکو تایید کرد: بارسلونا به دنبال قطعی کردن قرارداد ستاره‌‍‌های پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی- دکو، مدیر ورزشی بارسلونا تاکید کرد که جذب قطعی ژائو کانسلو و ژائو فلیکس، از اهداف اصلی بارسلونا در تابستان 2024 است.

به گزارش فوتبالی، پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستان، تیم‌ها اهداف تابستانی خود را بررسی می‌کنند. بارسلونا هم که در زمستان هیچ خریدی انجام نداد و تنها ویتور روکی، که در تابستان قبلی خریداری شده بود را به لیست خود اضافه کرد؛ قصد دارد از حالا اهداف اصلی‌اش برای تابستان پیش رو را مشخص کند.

دو بازیکنی که گفته می‌شود در لیست خرید بارسلونا قرار دارند، ژائو فلیکس و ژائو کانسلو هستند. این دو بازیکن پرتغالی که در تابستان 2023 به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی راهی بارسلونا شدند، عملکرد خوبی در این فصل داشتند و مدیران باشگاه سعی دارند تا آن‌ها را به صورت دائمی به خدمت بگیرند.

دکو در آخرین مصاحبه خود، علاقه بارسلونا به جذب قطعی این دو ستاره را تایید کرد؛ هرچند که اضافه کرد نهایی شدن این دو انتقال، بسته به شرایط مالی بارسا است.

مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا در این باره گفت: «کانسلو به تیم ما تعادل داد. ما در فصل گذشته در این پست بازیکنی نداشتیم و آرائوخو کنده مجبور بودند به عنوان دفاع راست برای ما بازی کنند؛ اما در این فصل با اضافه شدن کانسلو مشکلات برطرف شد. جذب ژائو فلیکس هم پس از جدایی دمبله و فاتی رخ داد. عثمان دمبله بندی در قراردادش داشت که می‌توانست جدا شود. آنسو فاتی نیز خواهان دقایق بیشتری برای بازی بود و به صورت قرضی از ما جدا شد. فلیکس بازیکن مهمی برای ما است، جذب او هیچ هزینه‌ای برای ما نداشت و او دستمزدش را کاهش داد تا بتوانیم نامش را در لیست ثبت کنیم؛ او در لحظات سخت به کمک ما آمد و مهره تاثیرگذاری بود.»

با توجه شرایط مالی باشگاه بارسلونا، دکو کار سختی در تابستان دارد و باید دید آیا اهداف نقل و انتقالاتی کاتالان‌ها جذب می‌شوند یا خیر.

1428