اسلحه پنهان گواردیولا برای دیدار برگشت مقابل رئال مادرید

اسلحه پنهان گواردیولا برای دیدار برگشت مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- خولیان آلوارز از زمان حضورش در منچسترسیتی موفق شده عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد و تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا در این فصل شده است.

به گزارش فوتبالی، خولیان آلوارز را باید یکی از بااستعدادترین بازیکنان جوان حال حاضر فوتبال دنیا دانست. کسی که به صورت مستقیم از فوتبال آمریکای جنوبی به لیگ برتر انگلیس و تیم قدرتمند منچسترسیتی منتقل شد، اما هرگز تحت تاثیر شرایط و فشارهای ناشی از بازی در این سطح قرار نگرفت و همواره توانست برای تیمش مفید و مثمر ثمر باشد.

آلوارز با درخشش در جام جهانی 2022 قطر، به گواردیولا و کادر فنی منچسترسیتی نشان داد که لایق به دست آوردن دقایق بیشتری برای بازی است. خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند آلوارز در رقابت با ستاره‌ای مثل ارلینگ هالند ناکام می‌ماند و تبدیل به یک نیمکت‌نشین همیشگی می‌شود.

اما ستاره آرژانتینی نشان داد نه تنها از رقابت با هالند نمی‌ترسد، بلکه در بعضی از بازی‌ها که ستاره نروژی مهار می‌شود و کاری از دستش بر نمی‌آید، می‌تواند ستاره نجات سیتیزن‌ها باشد.

او توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد و همین انطباق‌پذیری در زمین باعث شده تا آلوارز یک بازیکن جذاب و هیجان‌انگیز برای پپ گواردیولا باشد. او مهاجمی است که هم توانایی بالایی در تمام‌کنندگی دارد و هم می‌تواند برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت‌سازی کند.

آلوارز تا به حال در 35 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته که در این مدت توانسته 29 گل و پاس گل به نام خود به ثبت برساند که آمار خوبی به حساب می‌آید.

او می‌تواند اسلحه پنهان گواردیولا در دیدار مقابل رئال مادرید باشد، کسی که سابقه گلزنی به کهکشانی‌ها را در کارنامه دارد.

1428