وقتی خولیان آلوارز گرمکن رئال مادرید را بر تن داشت (عکس)

وقتی خولیان آلوارز گرمکن رئال مادرید را بر تن داشت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث ها پیرامون خولیان آلوارز بسیار زیاد است و گفته شده است که این بازیکن دوست دارد منچستر سیتی را ترک کند و راهی تیم دیگری شود.

به گزارش فوتبالی ، نام تیم هایی مثل بارسلونا و اتلتیکو مادرید اطراف خولیان آلوارز مطرح شده است. البته نام اتلتیکو مادرید بسیار جدی تر بوده است و به نظر می رسد که روخی بلانکو ها در تلاش هستند تا خولیان آلوارز را به خدمت بگیرند. خولیان آلوارز از این مسئله که در بازی های مهم در منچسترسیتی نیمکت نشین ارلینگ هالند شده است، ناراحت است و به همین دلیل می خواهد تیم خود را تغییر بدهد.

به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری منتشر شده است که نشان می دهد خولیان آلوارز در کودکی گرمکن رئال مادرید را بر تن داشته است. در حقیقت در این تصویر که مربوط به سال 2011 است، می بینیم که خولیان آلوارز گرمکن رئال مادرید را بر تن کرده است و در کنار کاکا حضور دارد. این عکس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گرفته شده است.

خولیان آلوارز در حال حاضر 24 سال سن دارد اما در زمان گرفته شدن این عکس، یازده سال سن داشته است. این عکس از زمانی که نام اتلتیکو مادرید پیرامون خولیان آلوارز مطرح شد، وایرال شده است.

1470