افشاگری ستاره منچسترسیتی: می‌توانستم برای رئال مادرید بازی کنم

افشاگری ستاره منچسترسیتی: می‌توانستم برای رئال مادرید بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - خولین آلوارز ستاره آرژانتینی منچسترسیتی ادعا کرد که امروز می توانست خیلی راحت پیراهن رئال مادرید را بر تن کند و برای این باشگاه توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، خولین آلوارز که در فصل گذشته با منچسترسیتی هم فاتح 3 گانه شد و هم به قهرمانی جام جهانی 2022 رسید، ادعا کرد در زمانی که 11 ساله بود، در تست های رئال مادرید شرکت کرده و حتی قبول شده است، اما شرایطی پیش آمد تا او هنوز در آرژانتین بماند. 

آلوارز در این باره گفت: "من در آن زمان در رقابت های قهرمانی کودکان بازی می کردم. 11 سال سن داشتم و تا چند سال بعد از آن، رئال مادرید نمی توانست به صورت دائمی، مرا به خدمت بگیرد. برای انجام این کار، تمام اعضای خانواده ام باید نقل مکان می کردند، پس تصمیم گرفتم به کوردوبا بازگردم."

پیرو فوگلیا، استعدادیاب رئال مادرید در این باره نیز گفت: "او هنوز با اتحادیه فوتبال آرژانتین قراردادی امضا نکرده بود، اما من او را به مدیر ورزشی رئال مادرید پیشنهاد دادم. خولین آماده بازی کردن بود. او در یک تورنمنت بازی کرد و قهرمان شد، اما ما باید تا زمان 16 سالگی او صبر می کردیم. دقیقاً همان اتفاقی که برای لئو مسی در بارسلونا افتاد. آلوارز می توانست امروز لباس رئال را برتن کند."

4416