منچسترسیتی به دنبال تمدید قرارداد خولیان آلوارز

منچسترسیتی به دنبال تمدید قرارداد خولیان آلوارز

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی هیچ برنامه ای برای فورش خولیان آلوارز ندارد.

به گزارش فوتبالی است ، به نقل از فابریزیو رومانو  باشگاه منچسترسیتی قصد دارد تا قرارداد جولیان آلوارز را تمدید کند زیرا آنها به این بازیکن اعتماد زیادی دارند و او را بخشی از آینده تیم خود می دانند.  سران باشگاه منچسترسیتی از رفتار حرفه ای آلوارز بسیار خوشحال هستند و در حال حاضر، علیرغم گزارش های منتشر شده هیچ بحث مذاکرات مربوط به پیشنهادات داخلی یا خارجی در مورد جدایی این بازیکن وجود ندارد.

خولیان آلوارز در این فصل در ترکیب تیم منچسترسیتی آمار ۱۴ بازی ، ۷ گل و  ۵ پاس را به ثبت رسانده است و به نظر می رسد آینده درخشانی در این تیم شهر منچستر در انتظار او باشد.

چندی پیش به گزارش برخی از رسانه های نزدیک به  باشگاه رئال مادرید اعلام شده بود خولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی علاقه مند به انتقال به این تیم اسپانیایی است و سران کهکشانی ها حاضر اند برای جذب این بازیکن مبلغ ۸۰ میلیون یورو پرداخت کنند.

در همین رابطه نشریه اسپورت هم مدعی شد خولیان آلوارز به یکی از اهداف باشگاه بارسلونا در تابستان سال آینده تبدیل شده است و ممکن سران بارسلونا هم برای جذب این بازیکن اقدام کنند اما حالا با تلاش سیتیزن ها برای تمدید قررداد آلوارز به نظر می رسد این شایعات رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت.

۱۰۰۹