رئال مادرید، گزینه محبوب مهاجم منچسترسیتی

رئال مادرید، گزینه محبوب مهاجم منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - خولیان آلوارز می داند که رقابت زیادی برای حضورش در ترکیب منچسترسیتی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، هالند در دو فصل اخیر  مهاجم فیکس منچسترسیتی بوده است و به همین خاطر این مهاجم آرژانتینی فرصت کمی برای اثبات توانایی هایش داشته است. این مهاجم مورد توجه پی اس جی، چلسی و  اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. اتلتیک روز سه شنبه گزارش داده است که  اولویت این مهاجم در صورت ترک منچسترسیتی این است که به رئال مادرید ملحق شود. 

البته خولیان می داند که خیلی سخت است که در این تابستان به رئال مادرید ملحق شود چرا که ترافیک زیادی در خط حمله رئال مادرید با حضور وینیسیوس، رودریگو، امباپه، اندریک، خوسلو، براهیم و اردا گولر وجود دارد و به همین خاطر شاید مجبور شود که یک سال دیگر منتظر بماند و در سال 2025 به رئال مادرید بیاید. 

خولیان اخیرا به شایعه جدایی خود از منچسترسیتی واکنش نشان داده بود و گفته بود:" ارامش دارم. حس خوبی دارم و در منچسترسیتی خوشحال هستم. ببینیم در آینده چه می شود."

رسانه های انگلیس گزارش داده اند که خولیان، تصمیم گیری در مورد آینده اش را به بعد از کوپا آمریکا  موکول کرده است که اگر فروخته شود هم قیمتش پایین نخواهد بود. خولیان اخیرا قراردادش را با سیتی تمدید کرده است و این بازیکن را ارزان نخواهد فروخت.

4125