پدیده آرژانتینی فقط یک امضا تا منچسترسیتی فاصله دارد

پدیده آرژانتینی فقط یک امضا تا منچسترسیتی فاصله دارد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در آستانه جذب خولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی ریورپلاته است و می‌خواهد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، او را خریداری کند. 

به گزارش فوتبالی، از آغاز ژانویه، آلوارز بیست و یک ساله همیشه یکی از گزینه‌های پپ گواردیولا برای فصل بعد بوده است. قرارداد او با ریورپلاته تا دسامبر 2022 اعتبار دارد و به همین خاطر بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مثل چلسی، منچسترسیتی و اینتر او را زیر نظر داشته‌اند. آلوارز تاکنون در 96 بازی برای ریورپلاته، آمار 36 گل و 25 پاس گل را به نام خود ثبت کرده و همچنین 5 بار پیراهن تیم ملی آرژانتین را برتن کرده است.

به نقل از اسکای اسپورتس، از زمان خروج سرخیو آگوئرو، پپ گواردیولا به دنبال جذب یک مهاجم نوک بود و در تابستان گذشته برای جذب هری کین از تاتنهام اقدام کرد، اما در نهایت با جواب منفی سران باشگاه شمال لندنی مواجه شد. 

با این حال جستجوهای سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ به آرژانتین ختم شد و قرار است او از شروع فصل آینده در خدمت سیتیزن‌ها باشد. پپ گواردیولا قصد دارد تا او را در تا پایان همین فصل در باشگاه آرژانتینی نگه دارد و از فصل بعدی، او به جمع شاگردانش اضافه کند. 

4416