واکنش پپ گواردیولا به تقویم فشرده منچسترسیتی

واکنش پپ گواردیولا به تقویم فشرده منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی باید در هفته پیش رو در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه اتحاد از رئال مادرید میزبانی کند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و رئال مادرید این هفته در بازی رفت به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی پرگل 3-3 به اتمام رسید. حالا سیتیزن‌ها دست بالاتر را دارند و می‌توانند با کسب یک پیروزی خانگی در بازی برگشت برای چهارمین سال پیاپی راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

خبر خوشحال‌کننده برای هواداران منچسترسیتی، بازگشت دو ستاره تاثیرگذار این تیم برای بازی برگشت است. کوین دی بروینه و کایل واکر که دیدار رفت را به علت مصدومیت از دست داده بودند، برای بازی برگشت در اتحاد آماده خواهند بود.

هواداران و کارشناسان عقیده دارند که روی کاغذ شانس منچسترسیتی برای صعود بالاتر است، چون آن‌ها در ورزشگاه خودشان نتایج امیدوارکننده‌ای به دست آورده‌اند. همچنین تا به حال در این استادیوم برابر رئال مادرید شکست نخوردند.

اما یک نگرانی بزرگ برای پپ گواردیولا و هواداران منچسترسیتی وجود دارد و آن هم خستگی بازیکنان است. آن‌ها همزمان در دو رقابت سخت و نفس‌گیر حضور دارند و همین می‌تواند موجب تضعیف قوای بدنی بازیکنان این تیم شود.

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لوتون در این باره گفت: «ما یک نگرانی بزرگ داریم و آن هم مسئله خستگی بازیکنانمان است. بدون شک برای بازی فردا مقابل لوتون به بعضی از بازیکن‌هایم استراحت می‌دهم. همچنین اگر کسی بخواهد بازی نکند او را درک می‌کنم و به او بازی نمی‌دهم.»

1428