دست کلوپ خالی تر از همیشه!

دست کلوپ خالی تر از همیشه!

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، این مسئله را فاش کرد که انتظار دارد تا برای مدتی نسبتا طولانی، از حضور ژوتا و آلیسون در ترکیب تیمش محروم باشد.

به گزارش فوتبالی، قرمزهای بندر لیورپول باید پیش از روبرویی با چلسی در فینال جام اتحادیه در یکشنبه هفته آینده، فردا در مقابل لوتون قرار بگیرند و حالا پس از مصدومیت آلیسون، ژوتا و کورتیس جونز، وارد یک بحران مصدومیتی شده اند. علاوه بر این سه بازیکن مهم، لیست مصدومان لیورپول، پیش از این شامل سوبوسلای، آرنولد، تیاگو، بایچتیچ و ماتیپ نیز می‌شد.

کلوپ در کنفرانس خبری خود، درباره معضل مصدومیت ستارگان خود گفت:" شرایط خیلی خوب نیست، دوست دارم بگویم که مشکلی نداریم اما کمی مشکل وجود دارد. آلی به دلیل مصدومیت ماهیچه ای در دسترس نیست، نمی‌دانیم که چقد این مصدومیت طول می‌کشد اما قطعا زمان آن قابل پیشبینی نیست. همچنین دیگو نیز به دلیل مشکل در زانویش از ترکیب خارج است، کورتیس نیز مشکلی در ناحیه لیگامنت دارد و در دسترس نخواهد بود. درمورد باقی افراد، روز به روز آن‌ها را بررسی می‌کنیم. مشکل دیگو قطعا چند ماه طول خواهد کشید. در مورد کورتیس، روزها اهمیت خواهند داشت، مثلا در روز پنجم یا دهم دوباره شرایط را بررسی خواهیم کرد زیرا واکنش همه افراد یکسان نیست. این موضوع به سطح دردی که دارند و اینگونه مسائل بستگی دارد.

2102