حمایت سرمربی اخراجی سابق بارسلونا از ژاوی

حمایت سرمربی اخراجی سابق بارسلونا از ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی سابق بارسلونا، حمایت خودش را از ژاوی هرناندز اعلام کرد و گفت که می داند مربیگری در بارسلونا، چه چالش سختی است. 

به گزارش فوتبالی، در اواخر ماه ژانویه و بعد از شکست پنج بر سه مقابل ویارئال، ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اعلام کرد که در پایان فصل، کاتالان ها را ترک خواهد کرد. ژاوی قبل از اعلام استعفا، بارها راجع به سختی کار در بارسا حرف زده بود.

به نقل از سایت گل، حالا کومان هلندی که پیش از ژاوی هدایت بارسا را برعهده داشت به Good Morning Eredivisie گفت: "سرمربی بارسلونا بودن، مثل یک حمله به سلامت روان است. بازی کردن در بارسا، لذت بیشتری نسبت به مربیگری در آن دارد. ژاوی به عنوان یک هوادار کاتالان و پسر این باشگاه، این موضوع را به خوبی درک کرده است. مربیگری در بارسا، سخت ترین کاری است که تاکنون انجام داده ام."

البته ژاوی نیز بارها از محیط باشگاه بارسلونا انتقاد کرده و معتقد بود که بعد از شکست ها، رسانه ها از این تیم حمایت نمی کنند و باعث ضعیف تر شدن سطح کیفیت تیم و بازیکنان می شوند. همچنین ژاوی اذعان داشت که کارهای او در این تیم دست کم گرفته می شوند و به اندازه کافی قدر او را نمی دانند.

4416