انتقاد تند رونالد کومان از سبک بازی بارسلونا؛ آن‌ها در گذشته زندگی می‌کنند!

انتقاد تند رونالد کومان از سبک بازی بارسلونا؛ آن‌ها در گذشته زندگی می‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا که در دورانی که هدایت بارسا را بر عهده داشت، آبی و اناری ها نتایج خوبی نگرفتند، به تازگی مصاحبه ای انجام داده است که در آن به موضوعات مختلف از جمله شرایط و اوضاع بارسلونا پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان در فصل 2020/21 هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و فقط قهرمان کوپا دل ری شد. او در اوایل فصل گذشته یعنی فصل 2021/22 هم هدایت بارسلونا را بر عهده داشت اما با نتایج ضعیفی که گرفت از این تیم اخراج شد و پس از او سرخی بارخوان سرمربی موقت بارسلونا شد و در نهایت ژاوی هرناندز هدایت آبی و اناری ها را بر عهده گرفت.

رونالد کومان به تازگی در گفت و گویی که با رادیو کاتالونیا داشته است، به انتقاد از سبک بازی بارسلونا یا همان تیکی تاکا پرداخته و گفته است:" بارسا با سیستم چهار سه سه و سبک بازی تیکی تاکا هنوز در گذشته زندگی می کند. فوتبال سریع تر شده است. فوتبال فیزیکی تر شده است."

بارسلونا با ژاوی در لالیگا نتایج بهتری گرفت و توانست دوم شود اما در لیگ اروپا و کوپا دل ری راه به جایی نبرد و اکنون باید دید که در فصل جدید اوضاع برای آبی و اناری ها چگونه خواهد بود.

1470