ادامه کابوس اونانا؛ دروازه‌بان کامرونی باز هم گاف داد!

ادامه کابوس اونانا؛ دروازه‌بان کامرونی باز هم گاف داد!

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا دروازه بان کامرونی به کابوس هواداران منچستریونایتد تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از دلایل اصلی نتایج ضعیف منچستریونایتد در آغاز فصل، نداشتن دروازه‌بانی مطمئن بوده است. اونانا با امید بسیاری در این تابستان از اینتر به یونایتد پیوست. اریک تن هاگ که با دروازه بان کامرونی در آژاکس کار کرده بود، اصرار شدیدی به خرید این بازیکن داشت اما اونانا به هیچ وجه عملکرد جالبی نداشته است.

در حالی که صندلی تن هاگ لرزان تر از همیشه است، یونایتد به مصاف برنتفورد رفت. آنها در دقیقه 30 بازی روی دو اشتباه فاحش گل خوردند. در ابتدا کاسمیرو هافبک برزیلی توپ را لو داد و بعد از ان نوبت اونانا بود که روی شوتی نه چندان محکم از جانب ینسن، واکنش ضعیفی داشته باشد و دروازه اش باز شود.

اونانا در هفته های اخیر چندین بار از هواداران منچستریونایتد عذرخواهی کرده اما به نظر می رسد که بحران دروازه بان در شیاطین سرخ ادامه دارد. مدیران یونایتد می توانستند قرارداد دخیا را تمدید کنند اما ترجیح دادند که این دروازه بان را بیرون کنند. دروازه بان اسپانیایی در سالهای اخیر بارها شیاطین سرخ را نجات داده بود و با توپگیری های شگفت انگیز، اشتباهاتش را جبران می کرد اما در حال حاضر جایگزین او نتوانسته عملکرد جالبی را داشته باشد. 

4125