با کنار کشیدن وست‌هام، شیاطین سرخ یک قدم به جذب ستاره بایرن مونیخ نزدیک‌تر شدند

با کنار کشیدن وست‌هام، شیاطین سرخ یک قدم به جذب ستاره بایرن مونیخ نزدیک‌تر شدند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه وستهام نتوانست در مذاکرات با نصیر مزراوی مدافع مراکشی بایرن مونیخ به توافق برسد و حالا منچستریونایتد شانس خوبی برای خرید این ستاره دارد. 

به گزارش فوتبالی، مدافع 26 ساله مراکشی در آستانه پیوستن به وستهام با رقم 15.5 میلیون یورو به اضافه 4 میلیون پاداش بود و حتی وستهام توانست رضایت بایرن مونیخ را جلب کند، اما در مذاکراتی که باشگاه انگلیسی با نمایندگان مزراوی داشت، آن ها نتوانستند به توافقات شخصی دست پیدا کنند و این مذاکره به بن بست خورد و حالا راه برای منچستریونایتد باز شده است.

به نقل از سایت گل، شیاطین سرخ از دیگر مشتریان نصیر مزراوی بود و اریک تن هاگ در زمان حضورش در آژاکس، سابقه همکاری با مزراوی را داشته و دوست دارد یک بار دیگر با او همکاری کند. منچستریونایتد در فصل گذشته مصدومان زیادی در خط دفاع داشت و اریک تن هاگ نمی خواهد دوباره آن کابوس را تجربه کند. در صورت پیوستن مزراوی، احتمال خروج آرون فن بیساکا مدافع انگلیسی افزایش می باید و خود این بازیکن نیز قصد دارد به اینتر بپیوندد. 

قرارداد آرون فن بیساکا با منچستریونایتد تا سال 2025 معتبر است و سران یونایتد بدشان نمی آید تا پول خوبی از فروش فن بیساکا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دست بیاورند.

4416