تمجید اسطوره منچستر یونایتد از عملکرد ستاره آرسنال مقابل شیاطین سرخ

تمجید اسطوره منچستر یونایتد از عملکرد ستاره آرسنال مقابل شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی – گری نویل، نقش تغییر دهنده دکلان رایس در آرسنال را، مورد تمجید قرار داد.

به گزارش فوتبالی، دکلان رایس، در بازی مقابل منچستر یونایتد، موفق شد تا با گل تاثیر گذارش  در آخرین دقایق بازی، اولین گلش برای آرسنال را، در بهترین زمان ممکن به ثمر برساند. 

با توجه به نتیجه 1-1 و ورود به وقت‌های تلف شده 8 دقیقه ای بازی، به نظر می‌رسید که دو رقیب قدیمی، در آستانه تقسیم امتیازات هستند اما رایس با پیدا کردن فرصتی مناسب و جایگیری خوبش، توانست با شوتی که با برخورد به جانی ایوانز، تغییر مسیر داد، تیمش را پیش بیاندازد و بعد از او هم گابریل ژسوس، با گل زیبای خود، آب سردی بر پیکره بی جان شیاطین سرخ ریخت.

نویل پس از بازی از گل رایس تمجید کرد و ادعا کرد که توپچی‌ها به امید چنین لحظاتی برای جذب این ستاره انگلیسی، رکورد نقل و انتقالاتی خود را شکاندند. نویل در اینباره گفت:" دکلان رایس به این باشگاه فوتبال آمده تا تغییر ایجاد کند. او به ستایش جمعیت پیش رویش، پاسخ می‌دهد. طرفداران آرسنال، عاشق او هستند، آن‌ها یک قهرمان جدید پیدا کرده اند با اینکه او تنها چند بازی انجام داده است. آن‌ها به جنون رسیده اند، این دلیلی است که او به اینجا آمده است، این دلیلی است که آن‌ها این پول را پرداخت کردند، بازی‌های بزرگ و لحظه‌های بزرگ."

2102