منچستريونايتد در چه صورت باید به دنبال جذب دکلان رایس باشد؟

منچستريونايتد در چه صورت باید به دنبال جذب دکلان رایس باشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سازگاری بازیکنان با سبک بازی اریک تن‌هاگ یکی از اولویت‌های منچستر یونایتد برای خرید بازیکن خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه گل، کلبرسون، هافبک برزیلی سابق منچستر یونایتد معتقد است که این باشگاه فقط در صورتی باید به سراغ جذب و به خدمت گرفتن دکلان رایس، هافبک وستهام یونایتد برود که این بازیکن با سیستم بازی آن‌ها مطابقت داشته باشد.

دکلان رایس هدف اصلی مديران و مقامات باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در بازار نقل و انتقالات است زیرا آن‌ها به دنبال احیای خط هافبک شیاطین سرخ و تقویت آن بعد از جدایی پل پوگبا، هافبک ملی‌پوش فرانسوی خود در یک انتقال آزاد هستند. کلبرسون، قهرمان برزیلی جام جهانی در سال ۲۰۰۲ که در منچستر یونایتد موفق به کسب جام نشد، به باشگاه هشدار داده است که دکلان رایس را در صورت عدم تناسب با مربی جدید اریک تن‌هاگ، به خدمت نگیرد.

طبق این گزارش، کلبرسون به خبرنگار رسانه گل گفت: "ارزش یکصد میلیون پوندی دکلان رایس بستگی به این دارد که اریک تن‌هاگ چگونه می‌خواهد بازی کند. دکلان رایس بازیکن خوبی است و می‌تواند به منچستر یونایتد کمک کند تا در بیشتر زمینه‌ها تصمیمات بهتری بگیرد، اما همه چیز بستگی به نحوه بازی کردن او دارد. مربی جدید قرار است از او استفاده کند. او خرید بزرگی نیست، بلکه بیشتر یک پروژه است و به خوبی در منچستر یونایتد جا می‌افتد. ممکن است مدتی طول بکشد تا او جا بیفتد؛ اما هر چه دقایق بیشتری داشته باشد، می‌تواند به منچستر یونایتد کمک کند."

9404