چراغ سبز چکش‌ها به منچستریونایتد و چلسی برای فروش دکلان رایس

چراغ سبز چکش‌ها به منچستریونایتد و چلسی برای فروش دکلان رایس

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس یکی از گزینه های جذاب در بازار نقل و انتقالات به شمار می‌ رود که از همین حالا هم مشتریان جدی و پر و پا قرصی را متوجه خود کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال اینسایدر، مدیریت باشگاه وستهام یونایتد انگلستان از موضع خود مبنی بر عدم فروش دکلان رایس کوتاه نیامده است و اصرار دارد که این بازیکن را با هیچ قیمتی واگذار نخواهد کرد.

با این حال دکلان رایس که تا سال ۲۰۲۴ با باشگاه وستهام یونایتد قرارداد دارد، هیچ علاقه ای به تمدید قرارداد خود با چکش‌ ها ندارد. حالا وبسایت فوتبال اینسایدر با انتشار خبری مدعی شده که مدیران باشگاه وستهام یونایتد از همین حالا در حال بررسی احتمال فروش دکلان رایس در پایان فصل جاری هستند.

مدیریت تیم انگلیسی می‌ داند در فصل‌ های آینده بعید است قیمت دکلان رایس افزایش پیدا کند. در نتیجه این تیم پروسه پیدا کردن جانشینی برای بازیکن بیست و دو ساله خود را از هم اکنون آغاز کرده است.

اگر ادعای فوتبال اینسایدر حقیقت داشته باشد، بدون شک تیم های منچستر یونایتد و چلسی علاقه خود را به هافبک انگلیسی و تنومند وستهام یونایتد ابراز کرده و عملیات به خدمت گرفتن این بازیکن خوش نقش را کلید خواهند زد.

9404