پیش‌بینی اسطوره منچستریونایتد درباره قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس

پیش‌بینی اسطوره منچستریونایتد درباره قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل اسطوره منچستریونایتد قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس را پیش بینی و ادعا کرد که آرسنال بعد از 20 سال به ناکامی خود در این لیگ پایان خواهد داد و در نهایت قهرمان خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از گذشت 12 هفته، توپچی های لندن با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در رده سوم قرار دارند و هم امتیاز با لیورپول هستند. حالا گری نویل معتقد است که قدرت دفاعی، بهبود خط هافبک و وجود بازیکنانی مثل بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی، آرسنال را به قهرمانی لیگ برتر انلگیس خواهد رساند. آرسنال در فصل قبل نیز برای مدت زیادی در صدر جدول قرار داشت، اما در نهایت این رقابت را به منچسترسیتی واگذار کرد. 

به نقل از سایت گل، اسطوره شیاطین سرخ گفت: "فکر می کنم آرسنال بتواند قهرمان این فصل لیگ برتر شود. علیرغم شروع آرام، آن ها رفته رفته به وضعیت ایده آل خود بازخواهند گشت و همان فوتبال فصل قبل را به نمایش خواهند گذاشت. این حقیقت که آن ها شروعی معمولی داشتند اصلا چیز بدی نیست. به نظرم آن ها در زمان کریسمس و حتی ماه مارس به خودشان خواهند آمد و می توانند ورق را به نفع بازگردانند. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده، اما آرسنال قهرمان لیگ خواهد شد."

4416