وقتی دکلان رایس پیراهن امضا شده آرسنال را گرفت(عکس)

وقتی دکلان رایس پیراهن امضا شده آرسنال را گرفت(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس، هافبک دفاعی انگلیسی وستهام یونایتد بازیکنی است که در این روز ها در یک قدمی پیوستن به آرسنال قرار گرفته است و به نظر می رسد این بازیکن تبدیل به یک خرید نجومی برای توپچی های لندن شده است.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی و آرسنال بر سر جذب دکلان رایس با هم رقابت می کردند و در نهایت سیتیزن ها از رقابت بر سر جذب این بازیکن کنار کشیدند و به این ترتیب دکلان رایس حالا یک گام تا انتقال رسمی به آرسنال فاصله دارد.

به نظر می رسد که این بازیکن خودش هم طرفدار آرسنال بوده است. در بازی وستهام و آرسنال، دکلان رایس از مارتین اودگارد خواسته بود که پیراهن آرسنال را برایش امضا کند و به او بدهد و به این ترتیب این هافبک دفاعی به خوبی نشان داده بود که طرفدار آرسنال است.

از سوی دیگر در روز های اخیر در رسانه ها گفته شده بود که دکلان رایس همواره میکل آرتتا را تمجید کرده است و دوست داشته است که با او کار کند و همین قضیه موجب شده است تا او بیشتر به آرسنال متمایل شود تا منچستر سیتی.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای این بازیکن به چه شکل پیش می رود و او می تواند در آرسنال تبدیل به یک بازیکن موفق شود یا خیر.

1470