تحسین هافبک منچستریونایتد توسط دکلان رایس

تحسین هافبک منچستریونایتد توسط دکلان رایس

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم ملی انگلیس معتقد از است که پُل پوگبا یکی از سه بازیکن برتری است که مقابل او قرار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، دکلان رایس، هافبک وستهام به تمجید از هافبک منچستریونایتد پرداخت. او گفت که این هافبک فرانسوی یکی از بهترین بازیکنانی که در دوران حرفه‌ای خود مقابل آن‌ها قرار گرفته و این فوق ستاره 28 ساله را «باورنکردنی» خواند.

هافبک تیم ملی انگلیس در مصاحبه با بی‌تی اسپورت، درباره پوگبا گفت: "او دائما مورد انتقاد قرار می‌گیرد، اما صادقانه بگویم که جز سه بازیکن برتری‌است که مقابل آن‌ها بازی کرده ام. قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و روی توپ بسیار مسلط است. توانایی این را دارد که توپ را تحت فشار بسیار بالایی حفظ کند و خود را به‌سلامت از فشار خارج کند. مهارتی باورنکردنی."

هافبک وستهام همچنین، اظهار داشت که پوگبا همیشه بهترین نمایش خود را در ترکیب تیم‌ملی فرانسه به نمایش می‌گذارد: "او بازی تک‌ضرب و دوضرب را به‌خوبی بلد است و توانایی بالایی در ارسال پاس‌های بلند دارد. بازیکن بسیار خوبی‌است و فکر می‌کنم که بهترین نمایش‌های او را معمولا در تیم‌ملی فرانسه می‌تواند یافت. نظرات زیادی درباره او وجود دارد، اما بنظر بازیکنی باورنکردنی است."

دکلان رایس در پایان اضافه کرد: "دومین بازی من با پیراهن وستهام در اولدترافورد بود؛ ما بازی را 4-0 باختیم و نیم‌ساعت مانده به پایان بازی وارد زمین شدم و نمایش او را در زمین دیدم. به یاد دارم که با او تنه به تنه کردم و ضربه ای به او زدم. لحظه‌ای با خود فکر کردم که «به چه چیزی بخورد کردم؟» او واقعا مانند سنگی مستحکم بود."

9719