خبر خوب برای نکونام؛ بازگشت مهدی‌پور به فرم ایده‌آل

خبر خوب برای نکونام؛ بازگشت مهدی‌پور به فرم ایده‌آل

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک میانی آبی‌ها نقش مهمی در 9 امتیاز این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ داشته است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که اختلاف شدید بین کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال باعث نگرانی هواداران این تیم شده، یکی از معدود دلخوشی‌ آبی‌ها در این مقطع، این است که تیمشان به لحاظ نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشته و از 4 بازی، 9 امتیاز گرفته و جلوی سپاهان هم می‌توانست نتیجه‌ای جز شکست کسب کند.

در موفقیت آبی‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ، رد پای یک هافبک دیده می‌شود. او کسی نیست جز مهدی مهدی‌پور که به نظر می‌رسد این فصل دوباره به فرم خوبش برگشته و تا اینجا موفق شده، دو پاس گل به همبازیانش بدهد. 

جدا از بازی دیشب که مهرداد محمدی روی ارسال مهدی‌پور، اولین گلش برای استقلال را به ثمر رساند، مهدی‌پور جلوی ملوان هم زمینه‌ساز تک گل تیمش شد و به مرادمند پاس گل داد. 

با توجه به اینکه استقلال در 4 بازی قبلی خود 3 بار از روی ضربات سر به دروازه رقبای خود رسیده، مشخص ایت که نکونام روی ارسال از کناره‌ها برنامه ویژه‌ای دارد و کیفیت خوب ارسال‌های مهدی‌پور خیال او را بابت این مساله، تا حد زیادی راحت کرده است.

مهدی‌پور که در لیگ بیست و یکم، بهترین گلساز آبی‌ها بود و در قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی نقش داشت، امیدوار است که امسال هم بتواند نمایش خوبی در ترکیب تیم جواد نکونام داشته باشد تا امیر قلعه‌نویی او را با خودش به جام ملتها ببرد.

9098