واکنش پوچتینو به مصدومیت دوباره کاپیتان تیمش

واکنش پوچتینو به مصدومیت دوباره کاپیتان تیمش

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریتسیو پوچتینو اعلام کرده که انتظار دارد حداقل چند هفته کاپیتان تیمش را در اختیار نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، جیمز که در آغاز فصل جدید، به عنوان کاپیتان جدید چلسی منصوب شده بود، در تمرینات این هفته از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. مالو گوستو، خرید تابستانی چلسی، جای او را پر خواهد کرد اما غیبت او برای پوچتینو و تیمش ضربه بزرگی خواهد بود. این سرمربی آرژانتینی پیش‌تر کریستوفر انکونکو و وسلی فوفانا را به دلیل مصدومیت جدی از دست داده بود.

پوچتینو در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مصدومیت جیمز گفت:" اتفاق تلخی بود زیرا او کاپیتان ماست و از این بابت خیلی هیجان زده بود. او پر از انرژی بود. روز به روز شرایط او را ارزیابی خواهیم کرد. امیدوارم که به زودی و قوی تر از قبل بازگردد. بازگشت او چند روزه نخواهد بود و چند هفته ای زمان خواهد برد. مشکل بزرگی نیست اما مسئله مهم این است که ما شرایط را مهیا می‌کنیم و او می‌تواند بازگردد."

چلسی در اولین بازی خود در لیگ جزیره، مقابل لیورپول به تساوی 1-1 دست پیدا کرد و در بازی بعد خود برای قرار گرفتن در مقابل وستهم به آن سر لندن سفر خواهد کرد.

مویسس کایسدو و رومئو لاویا، پس از تکمیل شدن انتقالشان از برایتون و ساوتهمپتون، می‌توانند در لندن استادیوم و مقابل وستهم، اولین بازی خود را به انجام برسانند.

2102