تغییر پست ستاره ملی‌پوش چلسی زیر نظر سرمربی جدید

تغییر پست ستاره ملی‌پوش چلسی زیر نظر سرمربی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که انزو مارسکا تصمیم دارد تا از کول پالمر در پست متفاوتی نسبت به فصل گذشته بازی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، کول پالمر بدون شک موفق‌ترین خرید باشگاه چلسی در چند فصل اخیر بوده است. بازیکنی که بدون هیچ سر و صدا و هیاهویی در روز آخر پنجره نقل و انتقالات از منچسترسیتی به چلسی پیوست و عملکردی فراتر از انتظار را به نمایش گذاشت. او آمار فوق‌العاده‌ای را از نظر تعداد گل و پاس گل ثبت کرد. عملکرد او به حدی درخشان بود که توانست عنوان بهترین بازیکن جوان فصل 2023/24 لیگ برتر انگلیس را مال خود کند. شاید اگر چلسی بهتر کار می‌کرد حتی می‌توانست جایزه بهترین بازیکن فصل را هم بالاتر از فیل فودن کسب می‌کرد.

حالا با آمدن انزو مارسکا که تفکرات متفاوتی نسبت به مائوریتسیو پوچتینو دارد، انتظار می‌رود که در شرح وظایف کول پالمر نیز تغییراتی به وجود بیاید. او فصل گذشته معمولا در پست وینگر راست برای تیمش ایفای نقش می‌کرد و عملکرد خوبی هم در این پست به نمایش گذاشت. به گزارش کیران گیل، خبرنگار نشریه انگلیسی دیلی میل، احتمالا انزو مارسکا از کول پالمر در پست هافبک پشت مهاجم استفاده کند. پالمر خلاقیت و تکنیک بالایی دارد و نشان داده می‌تواند در این پست هم مثمر ثمر باشد.

حالا باید دید آیا پالمر می‌تواند در این پست هم آمار درخشان فصل گذشته خود را تکرار کند یا تحت تاثیر این تغییر دچار افت خواهد شد.

1428