امیدواری هواداران چلسی به مدیر ایرانی تیمشان

امیدواری هواداران چلسی به مدیر ایرانی تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی- برخی از هواداران چلسی تمایل دارند تا در آینده بهداد اقبالی، مدیر ایرانی باشگاه چلسی جای تاد بولی را بگیرد و تصمیمات نهایی را برای این باشگاه اتخاذ کند.

به گزارش فوتبالی، سیاست‌های تاد بولی، مالک و مدیر کل باشگاه چلسی در سال‌های اخیر مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است. او تمایل زیادی به خرید بازیکنان جوان و مستعد فوتبال دنیا دارد. بولی حاضر است مبالغ سنگینی را برای این بازیکنان هزینه کند. اما تا به حال این پروژه جواب نداده است. هرچند که بولی عجله‌ای برای نتیجه گرفتن ندارد و می‌خواهد تیمی بسازد که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر پول زیادی را صرف بازیکنان جوان کرد. او نزدیک به 300 میلیون یورو تنها برای خرید دو بازیکن، یعنی انزو فرناندز و مویزس کایسدو پرداخت کرد. این سیاست باعث شده تا برخی از هواداران چلسی نسبت به این پروژه بی‌اعتماد باشند، چرا که پیشرفت این بازیکنان جوان در آینده امر تضمین‌شده‌ای نیست.

حالا یکی از هواداران چلسی ابراز امیدواری کرده است تا در سال 2027 جانشین تاد بولی شود. چرا که اقبالی همواره به دنبال نام‌های بزرگ بوده است. او می‌خواست یوشکو گواردیول را به خدمت بگیرد. هواداران چلسی با ایده جوان‌گرایی مشکل ندارند، اما آن‌ها ترجیح می‌دهند تیمشان بازیکنان جوان بااستعدادتر را به خدمت بگیرد.

به طور مثال ژاوی سیمونز، نیکو ویلیامز، جمال موسیالا و فلوریان ویرتز بازیکنان جوان و سرشناسی هستند که چلسی اگر بخواهد می‌تواند به خدمت بگیردشان، اما تاد بولی علاقه دارد تا از بازیکنانی گم‌نام‌تر استفاده کند.

1428