چهارمین برد متوالی در تبریز؛ پرسپولیس پوکر کرد

چهارمین برد متوالی در تبریز؛ پرسپولیس پوکر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - قرمزهای تهران در دومین بازی خود در لیگ بیست‌وسوم به برتری دست یافتند تا شروع ایده‌آلی در لیگ جاری داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در مهم‌ترین مسابقه هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در تبریز مقابل تراکتور به برتری یک بر صفر دست یافتند تا به چهارمین برد پیاپی خود در خانه این تیم دست پیدا کنند.

تراکتور که بر خلاف انتظارات در شروع لیگ برتر اصلا در حد انتظارات ظاهر نشده است و در دومین بازی خود در فصل جاری پذیرای شکست بوده است در سال‌های اخیر مقابل پرسپولیس در تبریز حرفی برای گفتن نداشته است و در ۴ بازی متوالی مقابل این تیم تلخ کامی را از اعماق وجود حس کرده است.  

سیدجلال برنده را تعیین کرد

در لیگ برتر بیستم و در شرایطی که ویروس کرونا در سرتاسر جهان سایه افکنده بود پرسپولیسی‌ها در خانه تراکتور توانستند به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سامان دهند به گونه‌ای خود را احیا کنند. سرخپوشان که بعد از شکست در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اوضاع روحی خوبی نداشتند به یکباره بعد از شکست دادن قرمزهای تبریزی به ریل موفقیت بازگشتند و در آخر سر هم توانستند به قهرمانی دست پیدا کنند.

در لیگ بیستم که سیدجلال حسینی برای پرسپولیس خوب گلزنی می‌کرد و در پایان فصل هم آمار ۴ گل زده را از خود برجای گذاشت در بازی مقابل تراکتور هم در تبریز بازهم در نقش یک گلزن برای تیمش ظاهر شد و با ضربه سری دیدنی از روی یک ضربه ایستگاهی برای تیمش گلزنی کرد تا قرمزهای پایتخت در آن بازی برنده از میدان خارج شوند و به نوعی شکست فصل قبل خود در برابر تی‌تی‌ها را تبریز بگیرند.

برد 3 بر صفر با رای کمیته انضباطی

در لیگ بیست‌ویکم که پرسپولیس بعد از پنج قهرمانی پیاپی بالاخره در جنگ قهرمانی ناکام ماند و یک جام طلایی را به رقیب دیرینه خود یعنی استقلال تقدیم کرد در هفته‌های منتهی به پایان لیگ که قهرمانی آبی‌پوشان مسجل شده بود پرسپولیسی‌ها در خانه تراکتور به میدان رفتند و گرچه بازی با تساوی بدون گل همراه بود اما حواشی‌هایی که در سکوهای ورزشگاه یادگار امام رقم خورد و البته درگیری‌هایی که میان بازیکنان دو تیم رقم خورد از این جدال یک بازی فوق حنجالی ساخت تا همین جنجال‌ها سبب شد بازی با نظر داور نیمه کاره و در فاصله چند دقیقه مانده به پایان تمام شود و در کمیته انضباطی رأی به برتری ۳ بر صفر پرسپولیس داده شود تو بدین شکل فصل افتضاح قرمزهای تبریزی کامل شود . 

پیروزی نفس‌گیر با گل لحظه آخریِ وحدت

در فصل گذشته و در حالی که پرسپولیس، سپاهان و استقلال یک جنگ تمام عیار را برای فتح جام به وجود آورده بودند پرسپولیس در یکی از مهمترین بازی‌های خود در دور برگشت مسابقات در تبریز و در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی و در غیاب تماشاگران تراکتور به مصاف این تیم رفت و اتفاقا با دو گل زودهنگام و تقریبا یک شکل از رقیب تبریزی خود پیش افتاد. اما با معجزه محمد عباس‌زاده و دبل فوق‌العاده‌اش بازی به تساوی کشیده شد. این پایان ماجرا نبود و در واپسین لحظات مسابقه، قرمزها از روی یک توپ ارسالی و البته ناهماهنگی خط دفاعی تراکتور نهایت بهره را برد و با فرصت طلبی وحدت هنانوف مدافع کناری تاجیکستانی خود به پیروزی دست یافت تا ضمن گرفتن انتقام شکست خود در بازی رفت فصل در بردهای خود در برابر تراکتور در تبریز هت‌تریک کند و خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد . 

3 امتیاز شیرین با یک اشتباه تلخ

تراکتور که در اولین گام خود در فصل جاری مقابل سپاهان شکست سنگینی را  در اصفهان تجربه کرد و نتوانست مطابق میل هواداران خود ظاهر شود در دومین بازی فصل خود هم در برابر هزاران تماشاگر خودی مقابل پرسپولیس آچمز شد و روی اشتباه مهلک دروازه‌بان خود اسیر هوشمندی سعید صادقی شد و یک بر صفر مغلوب شاگردان گل محمدی شد تا هواداران تراکتور با پذیراشدن چهارمین باخت پیاپی تیمشان در خانه مقابل پرسپولیس با هدایت پاکو خمز در همین ابتدای کار وارد بحران شوند 

9098