پرسپولیسی‌های مدنظر تراکتور؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!

پرسپولیسی‌های مدنظر تراکتور؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!

پایگاه خبری فوتبالی - چند بازیکن پرسپولیس مدتی هست که به تراکتور لینک می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا زنوزی مالک تراکتور باوجود پا درمیانی‌ها و توصیه نزدیکانش هنوز از مواضع خود کوتاه نیامده و همچنان تراکتور بلاتکلیف است اما با این وجود مدتی هست که چندین بازیکن پرسپولیسی به این تیم لینک می‌شوند. موضوعی که پس از علاقه زنوزی به جذب بازیکنان پرسپولیسی در فصل گذشته قوت بخشیده و البته حضور بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند در مراسم یادبود همسر زنوزی هم به شایعات رنگ و لعاب بیشتری بخشید.

با این وجود از الان انتقاداتی هم به خریدهای پرسپولیسی احتمالی تراکتور که هنوز به قول معروف «نه به بار است و نه به دار» وجود دارد! اولین انتقاد به جذب علیرضا بیرانوند است؛ بازیکنی که بازگشت مجدد او به پرسپولیس بعید به نظر می‌رسد و طبیعتاً جذب وی برای هر تیمی هزینه بالایی خواهد داشت و این در حالی است که دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور از لحاظ کسب کلین‌شیت در فصل گذشته وضعیت بهتری از بیرانوند داشته و شرایط سنی بهتری هم دارد و به قول معروف اشتباه‌هایش را هم فصل گذشته انجام داده و البته قرارداد وی در فصل پیش کمتر از ۱۰ میلیارد تومان بود و هزینه خاصی هم برای باشگاه نداشت ولی با این وجود حضور بازیکنی مثل بیرو هم می‌تواند وزنه سنگینی برای تراکتور باشد.

از سمت دیگر مطرح شدن اسامی دیگری همچون مرتضی پورعلی‌گنجی که با مصدومیت تکراری رباط صلیبی دست و پنجه نرم می‌کند و سعید صادقی که فصلی کم فروغ را همراه با مصدومیت به پایان رساند هم از دیگر انتقادات است اما با این حال واکنش‌های منفی به خبر علاقه تراکتور به مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از سمت تی‌تی‌ها بسیار کمتر است.

باتوجه به اینکه تراکتور قصد خرید بازیکن در پست دفاع راست و وینگر را خواهد داشت، شاید جذب ترابی و اسماعیلی‌فر که از خوبهای تیمشان در فصل گذشته بودند، از بهترین انتخاب‌ها باشد اما حضور این دو بازیکن را هم نمی‌توان در شرایط کنونی تراکتور قطعی شده قلمداد کرد و احتمال ادامه همکاری آن‌ها با پرسپولیس هم‌ وجود دارد.

همچنین نام علی نعمتی هم برای حضور در تراکتور مدتی مطرح شد. بازیکنی که می‌تواند در پست دفاع میانی و دفاع چپ به پرشورها کمک کند و باتوجه به جدایی برخی نفرات، تیم تبریزی به دنبال جذب مدافع میانی هم خواهد بود. 

اما از بین پرسپولیسی های لینک شده به تراکتور نمی‌توان به یک پاسخ قطعی رسید و با اطمینان مدعی شد این انتقال‌ها رقم خواهد خورد یا نه و به نوعی این اتفاقات هم برای تی‌تی‌ها خیلی دور است و هم خیلی نزدیک ولی چیزی که مشخص است اینکه تراکتور به جذب بازیکنان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر علاقه دارد و تلاش خواهد کرد تا حداقل دو بازیکن از این جمع را نهایی کرده و راهی تبریز کند که باید دید در این راه چقدر موفق خواهد بود.

1997