گزارش ویژه/ 10 گل برتر پرسپولیس به تراکتور در لیگ برتر (ویدیو)

گزارش ویژه/ 10 گل برتر پرسپولیس به تراکتور در لیگ برتر (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس و تراکتور این هفته برای سی و سومین مرتبه برابر هم در لیگ برتر قرار می‌گیرند. 

به گزارش فوتبالی، در مصاف‌های قبلی، پرسپولیس 38 بار توانسته دروازه رقیب را باز کند. از این تعداد، «فوتبالی» این 10 گل را به عنوان زیباترین انتخاب کرده است.

* کمال کامیابی‌نیا: 12 مرداد 1396

بازی رفت لیگ هفدهم را پرسپولیس در تبریز 2 یک برد. گل دوم قرمزها را در این بازی، کمال کامیابی‌نیا زد. او توپ برگشتی مدافعان میزبان را درون محوطه جریمه کنترل و با یک شوت دیدنی تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

* اسماعیل حلالی: 21 اسفند 1380

پرسپولیس در بازی برگشت اولین دوره لیگ برتر و در خانه با نتیجه 2 یک مهمانش را شکست داد. گل اول بازی را حلالی از روی یک ضربه آزاد زد. شوت او، روی زمین و با ظرافت خاصی زده شد که با چاشنی شانس به تور دروازه رسید.

* وحید امیری: 6 بهمن 1398

گل دوم پرسپولیس در جریان برد 2 صفر برابر تراکتور در بازی برگش لیگ نوزدهم. امیری با ضربه سر علیپور صاحب توپ شد. آن را با سر از مدافع اول عبور داد، مدافع دوم را از جریان بازی خارج کرد، از تکل ایمانی گذشت و با پای راست و ضربه‌ای آرام و روی زمین، تور دروازه را لرزاند.

* مهدی عبدی: 3 مرداد 1400

 بازی برگشت لیگ بیستم را پرسپولیس در خانه با نتیجه 3 یک برد. مهدی عبدی در این بازی بریس کرد که گل دومش دیدنی بود. او بعد از کنترل توپ، پشت محوطه جریمه تراکتور با فانتزی خاصش از دو مدافع عبور کرد و گل سوم قرمزها را زد.

10 گل برتر پرسپولیس به تراکتور

* رضا حقیقی: 20 اردیبهشت 1392

پرسپولیس در تبریز و در آخرین بازی لیگ دوازدهم با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. وقتی بازی با 2 گل به سود تراکتور بود، رضا حقیقی پشت یک ضربه آزاد از فاصله حدود 25 متری قرار گرفت و آن را به زیباترین شکل ممکن به زیر تیر افقی کوباند و تبدیل به گل کرد.

* مهدی ترابی: 3 اسفند 1402

آخرین گل رویارویی‌های پرسپولیس و تراکتور و اولین برد اوسمار ویرا روی نیمکت قرمزها. اشتباه کریم‌آذر، توپ را به عالیشاه رساند. پاس او به ترابی درون محوطه جریمه رسید و شماره 9 از زاویه بسته، توپ را به سقف دروازه پورحمیدی کوبید.

* هوار ملا محمد: 4 آبان 1388

پرسپولیسِ کرانچار در بازی رفت لیگ نهم موفق شد مهمانش را 2 یک شکست دهد. گل دوم آنها را هوار با یک ضربه چیپ دیدنی از پشت محوطه جریمه وارد دروازه تراکتور کرد درحالیکه کمتر از 5 دقیقه به پایان بازی مانده بود.

* جلال حسینی: 16 بهمن 1399

برد یک صفر پرسپولیس در بازی رفت لیگ بیستم که 24 ساعت پس از فوت علی انصاریان رقم خورد. ارسال از راست نوراللهی با ضربه سر دیدنی جلال حسینی از حوالی نقطه پنالتی به تور دروازه تراکتور رسید و تبدیل به تک گل بازی شد.

* گادوین منشا: 12 مرداد 1396

گل اول پرسپولیس در برد 2 یک بازی رفت لیگ هفدهم. منشا پشت ضربه آزادی ایستاد که 18 متر با دروازه فاصله داشت. ضربه دقیق او از کنار دیوار دفاعی عبور کرد و به گوشه دروازه تراکتور و گروسیان رفت تا مهمان جلو بیفتد.

* علی علیپور: 6 بهمن 1398

 بازی برگشت لیگ نوزدهم را پرسپولیس در خانه با 2 گل از تراکتور برد. گل اول این بازی را علیپور زد. او روی پاس تماشایی امیری با دروازه‌بان تک به تک شد، از پرس مدافع خودش را نجات داد و با یک ضربه روی پا دروازه مظاهری را باز کرد.

5390