گزارش ویژه/ 5 گل برتر تراکتور به پرسپولیس در لیگ برتر (ویدیو)

گزارش ویژه/ 5 گل برتر تراکتور به پرسپولیس در لیگ برتر (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - هفدهمین میزبانی لیگ برتری تراکتور از پرسپولیس این هفته در تبریز خواهد بود. آنها در خانه 18 و درمجموع 27 گل به قرمزها زده‌اند. 

«فوتبالی» با مرور همه این گلها، این 5 گل را به عنوان زیباترین انتخاب کرده است. گل سامان نریمان‌جهان هم می‌توانست در این فهرست قرار بگیرد که به دلیل برخورد به پای بازیکن پرسپولیس و ارتفاع گرفتن، از این لیست خارج شد.

* پیمان بابایی: 13 دی 1400

بازی رفت لیگ بیست و یکم با شکست 2 یک تراکتور برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همراه بود. در این بازی، پیمان بابایی به زیبایی دروازه میزبان را باز کرد. او از پشت مدافعان گذشت و بدون معطلی، توپ را به تور دروازه رساند.

* دانیال اسماعیلی‌فر: 11 اردیبهشت 1398

بازی برگشت لیگ هجدهم در تبریز، برنده نداشت و یک یک مساوی شد. گل تراکتور را در این بازی، دانیال اسماعیلی‌فر زد. روی یک پرتاب اوت و فعل و انفعالات پس از آن، توپ درون محوطه به دانیال رسید و او با یک ضربه روی پای مهلک تور دروازه بیرانوند را لرزاند.

* لوسیانو ادینیو: 14 شهریور 1393

 پایان دوران حضور علی دایی در پرسپولیس را شکست 3 یک بازی رفت لیگ چهاردهم برابر تراکتور رقم زد. در این بازی، ادینیو شم بالای گلزنی‌اش را نشان داد. پاس عمقی نریمان‌جهان، درون محوطه جریمه به او رسید و مرد برزیلی بدون مکث، توپ را به تور دروازه دوخت.

5 گل برتر تراکتور به پرسپولیس

* مهدی کریمیان: 20 اردیبهشت 1392

بازی برگشت لیگ دوازدهم را تراکتور در خانه با نتیجه 3 یک از پرسپولیس برد. گل دوم آنها را مهدی کریمیان وارد دروازه رضا محمدی کرد. او درون محوطه جریمه، توپ را کنترل کرد و ضربه‌اش را در چالش مانکن دروازه‌بان مهمان به تور رساند.

* احسان حاج‌صفی: 8 شهریور 1398

 تراکتور در بازی رفت لیگ نوزدهم با تک گل حاج‌صفی موفق به شکست دادن پرسپولیس شد. کرنر شجاعی در پشت محوطه جریمه به حاج‌صفی رسید. او با سماجت از بازیکن پرسپولس عبور کرد و ضربه‌اش را طوری نواخت که در گوشه پایین دروازه بیرانوند آرام گرفت.

5390