انتقاد تند ستاره منچستر یونایتد از قوانین جدید داوری لیگ جزیره

انتقاد تند ستاره منچستر یونایتد از قوانین جدید داوری لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی – رافائل واران، مدافع منچستر یونایتد، قوانین جدید لیگ جزیره که شامل وقت‌های اضافی بیشتر و محدودیت‌های رفتاری می‌شود را به باد انتقاد گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران از تغییرات جدید لیگ جزیره انتقاد کرده است چرا که اعتقاد دارد برنامه بازی‌ها که بازیکنان با آن روبرو هستند، به اندازه کافی خطرناک است. مدافع منچستر یونایتد قوانین جدید اتحادیه فوتبال انگلیس را زیر سوال برده است و ادعا کرده که برنامه بازی‌ها در حال حاضر هم خیلی فشرده است و نگرانی‌های قبلی آن‌ها نادیده گرفته شده است.

این بازیکن 30 ساله این موضوع را مورد بحث قرار داده که چگونه بازیکنان در طول بازی‌های طولانی تر که باعث خستگی بیشتر می‌شود، می‌توانند آرامش خود را حفظ کنند، در حالی که فشردگی بازی‌ها با توجه به این تغییر، همچنان پر فشار باقی مانده است.

این بازیکن فرانسوی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی اذعان داشت که نظرات بازیکنان نیز باید در تصمیم گیری‌ها لحاظ شود و گفت:" ما هفته گذشته جلسه ای با اتحادیه فوتبال انگلستان داشتیم. آن‌ها تصمیمات و قوانین جدیدی را در حوزه داوری پیشنهاد کردند. ما سرمربیان و بازیکنان، سال‌هاست که نگرانی‌های خودمان را از تعداد زیاد بازی‌ها ابراز کرده ایم، برنامه بازی‌ها خیلی فشرده است و این موضوع از نظر فیزیکی و سلامت ذهنی برای بازیکنان خطرناک است. علی رغم بازخوردهای قبلی ما، حالا آن‌ها بازی‌های بیشتر، سخت گیری بیشتر و محدودیت بیشتر برای بروز احساس بازیکنان در زمین را در بازی‌ها لحاظ کرده اند. ما فقط می‌خواهیم که در شرایط خوبی باشیم تا 100 درصد توانمان را برای باشگاه و طرفداران به نمایش بگذاریم. چرا نظرات ما شنیده نمی‌شود؟ 

من به عنوان یک بازیکن، خیلی خوشحالم که هر روز کاری که عاشقش هستم را انجام می‌دهم اما احساس می‌کنم که این تغییرات به بازی ما آسیب می‌زند. ما می‌خواهیم که در بالاترین سطح خود قرار داشته باشیم و هر هفته با بهترین نمایش خود دلیلی برای شادی به طرفدارانمان بدهیم. فکر می‌کنم مهم است که ما به عنوان بازیکن و سرمربی، این مسائل مهم را خاطر نشان کنیم چرا که می‌خواهیم از بازی ای که عاشقش هستیم محافظت کنیم و بهترینمان را به طرفداران بدهیم."

2102