صحبت‌های رافائل واران در واکنش به برد دیشب و صعود تیمش در جام حذفی

صحبت‌های رافائل واران در واکنش به برد دیشب و صعود تیمش در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانسوی شیاطین سرخ بعد از کسب پیروزی مقابل استون ویلا و صعود به دور بعدی مسابقات جام حذفی انگلیس با رسانه ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستر یونایتد بعد از کسب پیروزی تیمش مقابل استون ویلا و صعود به دور بعدی رقابت های جام حذفی فوتبال انگلستان به رسانه ها گفت: "در این نوع بازی ها، شما یک ثانیه هم آرامش ندارید. شما باید همیشه متمرکز باشید و این بسیار مهم است. شما باید برای هواداران بازی کنید. ما فقط باید روی کارمان متمرکز باشیم. باید بجنگیم، باید برای هوادارانمان بجنگیم. فوتبال همین است."

مدافع فرانسوی شیاطین سرخ در ادامه‌ی صحبت هایش گفت: "مسابقه‌ی سختی بود. ما مجبور شدیم در زمین سختی های زیادی را متحمل شویم اما روی هم رفته، من این مسابقه را دوست داشتم. ما این فرصت را داشتیم که گل های بیشتری بزنیم. زمانی که نمی‌ توانستیم در محوطه‌ی جریمه حریف بازی کنیم، مجبور بودیم که جمع و جورتر بازی کنیم و به آن ها اجازه نمی‌ دادیم به راحتی کار کنند. ما باید تهاجمی تر می‌ بودیم ولی در کل خوب بودیم. ما خوشحال هستیم، ما به اعتماد به نفس بیشتری نیاز داریم، باید با هم باشیم و فکر می‌ کنم در مسیر خوبی هستیم."

رافائل واران درباره‌ی گل مردود دنی اینگز نیز گفت: "آن لحظه گذشته و دیگر زمان به عقب برنمی گردد! به نظر من تصمیم درستی بود. این فقط یک لحظه از بازی است و فکر می کنم روحیه‌ی تیم خوب بود."

9404