لیست خروج منچستریونایتد با بیش از 10 بازیکن

لیست خروج منچستریونایتد با بیش از 10 بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد برای فصل آینده تغییرات پرشماری را تجربه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، حضور تن هاگ هم در ترکیب یونایتد در فصل آینده قطعی نیست. در حقیقت مربی هلندی فصل گذشته با کسب جام اتحادیه و کسب سهمیه چمپیونزلیگ، صندلی خود را محکم کرده بود اما در این فصل، شرایط فرق دارد. یونایتد فعلا با 50 امتیاز در رتبه هفتم لیگ انگلیس قرار دارد و شرایط جالب توجهی ندارد.

سر جیم رتکلیف، سهامدار جدید منچستریونایتد در تلاش برای اعمال تغییرات مد نظرش است. در ساختار مدیریتی، حضور عمر براده به عنوان مدیر اجرایی، دن اشورث به عنوان مدیر فوتبال، جیسون ویلکاکس به عنوان مدیر فنی، بزرگترین تغییرات خواهند بود و شمار زیادی از بازیکنان این تیم، جدا خواهند شد.

دیلی میل گزارش داده است که بیش از ده بازیکن منچستریونایتد در لیست خروج قرار گرفته اند. آنتونی مارسیال، رافائل واران، برندون ویلیامز، جانی ایوانس و تام هیتون با اتمام قراردادشان از یونایتد جدا می شوند. یونایتد برای دو فرانسوی، 100 میلیون یورو پرداخت و حالا هر دو نفرشان رایگان جدا می شوند. سفیان امرابات که قرضی از فیورنتینا به یونایتد آمده هم از اولدترافورد خارج خواهد شد. 

یونایتد از سویی برخی بازیکنانی که هنوز با آنها قرارداد دارند را در لیست فروش گذاشته تا با استفاده از درآمد حاصل از فروش آنها بتواند قوانین فیرپلی مالی را رعایت کند. کاسمیرو، آنتونی، کریستین اریکسن، ویکتور لیندلوف و آرون ون بیساکا برخی از این نفرات هستند. شیاطین سرخ برای خرید کاسمیرو و آنتونی مجموعا 170 میلیون یورو هزینه کردند و حالا امیدوارند که بخشی از این هزینه جبران شوند.

یونایتد هنوز به کسب  جام حذفی امید دارد که در نیمه نهایی مسابقات باید به مصاف کاونتری سیتی بروند.  خود تن هاگ نیز می تواند یکی از نفراتی باشد که در پایان فصل جدا شود. 

یونایتد از سویی برای خریدها نیز دست به کار شده است. به طور مثال یکی از استعدادیابان شیاطین سرخ هفته گذشته در پورتو آلگره بوده تا عملکرد "گوستاوینیو"، بال چپ آینده دار برزیلی را زیر نظر بگیرد. 

4125