رافائل واران در آستانه جدایی از منچستریونایتد

رافائل واران در آستانه جدایی از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد آماده است تا رافائل واران در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی ، واران در این فصل زیر نظر اریک تن هاگ بسیار افت کرده و فقط ۸ بار در لیگ برتر بازی کرده است. از ابتدای اکتبر، واران فقط ۱۸ دقیقه فوتبال بازی کرده و در هر دو بازی اخیر باشگاه مقابل اورتون و نیوکاسل روی نیمکت حضور داشت. گزارشی از Sports Zone اکنون ادعا می کند که منچستر یونایتد مایل است این ملی پوش فرانسوی را در ژانویه بفروشد. گفته می شود که دو بایرن مونیخ و الاتحاد علاقه مند به جذب این مدافع در زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستند. گفته می شود که پیشنهاد الاتحاد بالاتر است و بایرن مونیخ هم در مورد در دسترس بودن او پرس و جو کرده است. واران می تواند حدود ۳۰ میلیون یورو برای تیم خواهان او هزینه داشته باشد.

واران تا سال ۲۰۲۵ با منچستریونایتد قرارداد دارد و از زمان ورود به این تیم در سال ۲۰۲۱ در مجموع ۷۵ بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است. با این حال، باید دید که آیا او در پنجره ژانویه حاضر به جدایی خواهد شد یا اینکه تصمیم به فسخ قراردادش خواهد گرفت.
منچستریونایتد بازی‌های سختی را در ادامه فصل پیش رو دارد و روز چهارشنبه به مصاف چلسی می‌رود و قبل از سال جدید میلادی هم با بایرن مونیخ و لیورپول بازی خواهد کرد.

۱۰۰۹