رسمی؛ رافائل واران به منچستریونایتد پیوست

رسمی؛ رافائل واران به منچستریونایتد پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال رافائل واران از رئال مادرید به منچستر یونایتد بالاخره رسمی شد چرا که این باشگاه انگلیسی با انتشار یک توییت خبر توافق با رئال مادرید بر سر خرید رافائل واران را به طور رسمی اعلام کرد و بدین ترتیب به اخبار پیرامون انتقال مدافع فرانسوی به منچستریونایتد، رسمیت بخشید.

به گزارش فوتبالی، از مدت ها قبل بود که گفته می شد رافائل واران آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را سپری کرده است و به دنبال جدایی از این تیم پس از 10 سال است. در روز های اخیر گفته شده بود که منچستریونایتد جدی ترین مشتری رافائل واران است و مذاکرات بر سر این بازیکن میان شیاطین سرخ و رئال مادرید در جریان است.

اکنون دیگر این قضایا رسمی شد و باشگاه منچستریونایتد با انتشار یک توییت در حساب رسمی خود اعلام کرد که با رئال مادرید بر سر خرید رافا واران به توافق نهایی رسیده است و اکنون تنها انجام تست های پزشکی و مراحل اندکی که میان بازیکن و باشگاه وجود دارد باقی مانده است.

بدین ترتیب با جدایی واران از رئال مادرید، پس از راموس دومین مدافع وسط ثابت رئال مادرید در سال های اخیر هم از این تیم جدا می شود تا خط دفاعی رئال مادرید به طور کامل متحول شود.

1470