عکس/ رافائل واران برای دومین بار پدر شد

عکس/ رافائل واران برای دومین بار پدر شد

خبرگزاری فوتبالی - رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید، برای دومین بار صاحب فرزند شد. او در سال 2015 با کامیله تیتژات ازدواج کرده است و اکنون برای دومین بار پدر شده است.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران پیش‌تر صاحب یک پسر شده بود و نام او را روبن گذاشته بود، اکنون او صاحب یک فرزند دختر شده است و نام او را آنایس گذاشته است. رافائل واران در سال 2011 از لیگ فرانسه به رئال مادرید آمد و تاکنون افتخارات زیادی را همراه با مادریدی ها به دست آورده است. او یکی از با سابقه ترین بازیکنان حال حاضر رئال مادرید است و کاپیتان چهارم کهکشانی ها به شمار می‌رود و فقط راموس، مارسلو و کریم بنزما را بالاتر از خود می‌بیند و بعید نیست که با روندی که طی می‌کند و شرایط سنی‌ای که دارد در آینده تبدیل به کاپیتان اول رئال مادرید شود. واران همراه با تیم ملی فرانسه موفق شد در سال 2018، جام جهانی را بالای سر ببرد و به افتخارات خود بیفزاید. او همراه با رئال مادرید 4 بار در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده است و یکی از پر افتخار ترین مدافعان اروپا به حساب می‌آید.

اکنون واران در 27 سالگی صاحب دومین فرزندش هم شده است. او در اینستاگرام خود نوشت:" آخر هفته سخت ما به خوبی به پایان می‌رسد"

1470