واکنش اسطوره منچستریونایتد به گریه کردن واران در زمین

واکنش اسطوره منچستریونایتد به گریه کردن واران در زمین

پایگاه خبری فوتبالی - یاپ استام، مدافع سابق منچستریونایتد، واکنش رافائل واران به مصدومیتش را زیر سوال برد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه استمفوردبریج مهمان چلسی بود و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد .واران که از ابتدای بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته بود، در جریان این بازی به شدت مصدوم شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. این اتفاق در حالی رخ داد که او در حال اشک ریختن بود و بازیکنان این تیم برای تسکین خاطر او به سمتش رفتند تا همراهی‌اش کنند. هنوز مشخص نیست که شدت مصدومت این بازیکن فرانسوی تا چه حد است و در نتیجه او تا چه زمانی از میادین دور خواهد بود اما مشخصا خطر از دست رفتن جام جهانی باعث شد که او چنین واکنشی نشان دهد. 

استام پس از پایان این بازی در گفتگو با لیگ برتر اظهار داشت: "او بسیار احساساتی شد. واران به زمین افتاد، روی زمین دراز کشید و وقتی بلند شد خیلی احساساتی شده بود. وقتی این صحنه را دیدم، به نظر می‌رسید که مشکلی از ناحیه همسترینگ دارد اما ما هنوز از چیزی به درستی خبر نداریم."

این مدافع سابق یونایتد با اشاره به واکنش واران گفت: "من هنوز نمی‌دانم باید در این باره چه بگویم. او احتمالا فکر کرد جام جهانی را از دست خواهد داد اما من این حجم از احساساتی شدن در زمین بازی را درک نمی‌کنم. من به این فکر کردم که چرا یک بازیکن باید در زمین تا این حد احساساتی شود و فکر می‌‌کنم اتفاقات دیگری هست که از این بسیار بدتر و سخت‌تر هستند.

4416