رضایت ستاره سابق رئال مادرید از کار کردن با سرمربی جدید منچستریونایتد

رضایت ستاره سابق رئال مادرید از کار کردن با سرمربی جدید منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع فرانسوی منچستریونایتد اذعان کرد که از کار کردن با اریک تن هاگ سرمربی جدید این باشگاه لذت می‌برد و امیدوار است در فصل 2022-23 به جام‌های زیادی برسد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ فصل 2021-22 را با اوله گونر سولشر آغاز کردند، اما نتایج بسیار ضعیف این سرمربی نروژی باعث شد تا در ادامه رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت بنشیند و سرانجام آن‌ها در هفته گذشته، اریک تن هاگ را به عنوان سرمربی فصل آینده انتخاب کردند. من یونایتد در این فصل نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و فصل آینده باید در لیگ اروپا شرکت کنند. 

به نقل از سایت گل، قهرمان جام جهانی 2018 به اسکای اسپورتس گفت: "شخصاً برای من یک فرصت خوبی است تا یک پیش فصل واقعی تجربه کنم. باید از نظر فیزیکی بهتر شوم، زیرا فصل بسیار طولانی در انتظار ماست. سعی می‌کنم در بالاترین حد آمادگی قرار بگیرم و بی صبرانه منتظر شروع فصل با منچستریونایتد هستم. امیدوارم فاتح جام‌های بسیاری شویم."

"می‌دانیم که باید چگونه بازی کنیم. مربی به ما در این باره خیلی خوب توضیح داده و همه چیز واضح و روشن است. سبک بازی ما خیلی فیزیکی است و باید برای آن آماده شویم."  

4416